Úvodní slovo Case Managera

Každý, kdo chce na svém vztahu pracovat a rozhodl se pro projekt Servis vztahů, se v rámci projektu setká s průvodcem - Case Managerem.

Milí partneři, milí rodiče...

... vítejte v Servisu vztahů. Oceňuji, že jste v nás projevili důvěru a chcete řešit svoji situaci. Jsem si dobře vědoma toho, jak náročné je udělat tento první krok. Chci vás podpořit na vaší cestě k úspěšnému partnerství a rodičovství.

Ráda bych vám představila svoji roli - Case managera, kdo to vlastně je a jak vám může být nápomocný.

Case manager je váš průvodce, poradce chcete-li. Pracuji s tím, s čím vy přicházíte. Vaši situaci za vás vyřešit nemohu, za to odpovídáte vy sami. Mým cílem je pomáhat vám, abyste se přibližovali k vašemu cíli. Mohu vám nabídnout spolupráci při řešení vaší situace. Ráda uslyším vaše očekávání a dohodneme se na cíli spolupráce. Společně stanovíme plán s jednotlivými kroky. V našem projektu pracujeme s týmem odborníků, mohu vám nabídnout specializované služby svých kolegů, se kterými můžete pracovat na konkrétních zakázkách. Moje role lze přirovnat k roli praktického lékaře, proberu s vámi, s čím přicházíte a budu se vás ptát, jak by mělo vypadat optimální řešení ve vaší situaci. Poté se s vámi domluvím, jaký specialista by vás mohl nejlépe podpořit v dosažení vašich cílů a přání.

Budeme si společně plánovat konzultace, kde probereme, co se daří, co se nedaří, zda se plní vaše očekává, jak probíhá práce s mými kolegy, popřípadě jaké další odborníky, byste chtěli vyhledat. Mohu vám nabídnout poradenství v oblastech rodičovství, partnerství i třeba základní orientaci v tom, co partnerská krize nebo rozvod obnáší, jaké jsou dopady dětí rozvodu/rozchodu na děti, co vaše děti prožívají a co v takové nejvíce potřebují. Mohu vás také provést tím, čeho se v době partnerské krize vyvarovat, jak jednat v krizovém období s vašimi dětmi, čeho je ušetřit a jaké informace naopak vaše dítě potřebuje vzhledem k jeho věku.

Budu se snažit nabídnout vám bezpečný prostor pro komunikaci, kde nebudu nikomu stranit.

Smlouva, kterou společně uzavíráme, je domluvena na 3 měsíce. Za tuto dobu bychom se měli setkat nejméně 3x, při uzavírání naší spolupráce, v polovině procesu a na konci při vypršení smlouvy. Pokud bude potřeba, je možné smlouvu prodlužovat až do vyřešení celé vaší situace. Za služby Case manažera nic neplatíte, schůzky a podpora Case manažera je zdarma. Služby jednotlivých odborníků se platí, avšak díky tomu, že jsme obecně prospěšná společnost, jsme schopni nabídnou vám příznivější ceny za tyto služby, než jsou standardní ceny na trhu.

Na spolupráci s vámi se těší,

Lenka MatoušováKamila Šaffková